Även jag


Tog spruta mot svininfluensan i förrgår, gillar eg inte tanken på det. Hade jag stannat hemma hade jag aldrig tagit den, men nu när man ska iväg till Singapore under en så lång period så känns det ju dumt att behöva bli sjuk också... Åh, jag vet inte. Är liksom inte helt överförtjust i att ha tagit den heller. Mådde inte alls bra igår, men stod ut och gick och jobbade och sånt ändå (fast ska man va ärlig så vet jag inte om jag fick så mycket gjort, va inte alls alert). Idag är allt som vanligt igen, förutom en ganska öm arm då.

Vi har fått reda på att vi inte ska bo på samma ställe i Singapore som norrmännen gjort tidigare, de hade inte plats där denna gången. Såhär tjusigt ser det nya hotell ut. :)


Kommentarer
Postat av: FreDan

Vilka flashiga foton du har prytt din blogg med nu! Tjusigt! :)

2010-02-20 @ 14:39:53
Postat av: Sofia

Ja, visst blir det lite trevligare att titta på! :)

Får allt försöka göra bloggen lite mer spännande, ska experimentera lite med färg och sånt ett tag frammöver...

2010-02-22 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0