Utmaningen

 

 
Jag har antagit en liten utmaning! Surfade runt på det stora world wide web och snubblade över en blogg med en utmaning för mars månad. Kolla in http://atatranakampa.wordpress.com . Jag har ju varit fundersam över hur det ska bli med tränandet när jag åker bort och blir borta så länge, men kanske detta kan hjälpa en aning. Hoppas kunna bli så taggad att jag kan göra en massa armhävningar och sånt på morgonen/kvällen åtminstone. Hoppas självklart även kunna ta mig till gymmet på hotellet vid några tillfällen, men man vet ju inte säkert vad det finns för utrustning på det där gymmet. Sen har jag eg inte kollat på vad man kan få plats med för träningskläder i packningen, att packa för 6 veckor är svårt.


Men visst har resfebern börjat. Det ska bli så spännande. Känns som om 6 veckor är en oerhört lång tid, men jag vet ju att tiden kommer rinna iväg och gå jättefort när man väl är där borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0