Jaha, så åkte man på en förkylning ändå.

Mmh, vaknade kl 4 i morse och kunde inte sova, kände att jag hade ont i halsen. Nu när man kommit upp och iväg till jobbet, så känner man hur konstig man är i huvudet. Va det nån som stoppade en massa bommull i huvudet på mig inatt eller!? Inte så märkligt att man blivit sjuk egentligen när både pappa och Sören varit rejält förkylda med feber och sånt. Hoppas man slipper bli riktigt så sjuk iaf. Men det där dubbla träningspasset jag tänkt ha ikväll är det ju kört med.
Undrar om jag verkligen kommer kunna leda mitt box-pass på lördag, får väl se hur man känner sig imorgon och bestämma då.
Nåja, ska ta och svälja en alvedon och försöka jobba lite.

.................

Åh, jag är så jävla mesig. Inte blir det bättre av förkylning och mens som gör mos av huvudet och kroppen. Tror nog att jag har feber ändå. Bläää...
Man kan ju bara hoppas att jag inte hade fegat ur om jag varit frisk.

..................

Fegade inte ur trots allt. Nåja.
Tänka att man kan ha så nära till att vara ledsen och må dåligt, men ha så långt till att bli riktigt arg och att vara riktigt glad. Det är som om man inte är riktigt centrerad i sina känslor.

We're all gonna die alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0