Din gata

Mmh, är väldigt sugen på att shoppa-loss i nån trevlig klädbutik. VÄLDIGT sugen. Kanske mest för att jag känner att jag inte borde? Pengarna spenderas så fort ändå. Speciellt när man nyss fått köpa ny generator och lite andra småsaker till bilen samt köpt ny mobiltelefon och så dessutom tagit ut tre obetalda semesterdagar i samband med julledigheten. Ja, och så ska jag väl försöka se till att det där husköpet blir av inom en inte allt för lång framtid …så blir det resa till Teneriffa dessutom. Även det kostar pengar juh. :-P

Jag vill gå på ansiktsbehandling också! Min trista hud i ansiktet stör mig, både för torr och för fet juh. Det blir iaf ny frisyr och hårfärg på onsdag. Äntligen!

Spenderar en hel del tid i gymmet som sagt, det är trevligt. Tycker redan jag ser att musklerna växt lite. Men jag saknar konditionsträning också. Vill att det ska bli vår så att man kan gå ut och springa. Det är visserligen inte så kallt nu heller, men min köld-allergi tycker att det är det. Inte skoj att gå ut och springa om man vet att röda kliande lår väntar en när man kommer hem.

Mår mycket bättre nu än förra veckan. Antar att jag hade för mycket att tänka på då. Så just nu är jag faktiskt ganska tillfreds med tillvaron.
Jag är dock ganska trasig annars. Bristningen i bröstmuskeln verkar bättre, men jag vågar ännu inte anstränga den allt för mycket. I tisdags fick jag ont i knät, tyckte det kändes ganska bra igår, men idag är det värre igen. Börjar man bli gammal?

Jag kan inte heller låta bli att känna mig en aning förbisedd. Men det är väl så, syns man inte finns man inte.

Har kikat runt efter katter igen. Devon Rex och Cornish Rex är ursöta raser, för att inte tala om Bengalerna. Saknar ett litet husdjur att ta hand om.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0