Jobbresa

Chefen frågade mig idag igen om jag kan tänka mig att åka till Singapore och jobba, precis som tidigare svarade jag positivt även denna gång. :)

 

Lite jobbigt är det att inte veta när det skulle bli, fast inte före årsskiftet åtminstone. Jag kanske skulle kunna få åka iväg i ett par omgångar t.o.m.. Är dock lite orolig över värmen som kan va där nere, jag är ju lite dålig på att hantera höga temperaturer. Sen är jag lite fundersam över hur det ska gå med min träning när man är där. Finns det vettiga gym att gå på? Orkar man träna om det är varmt och man jobbar långa dagar?

 

Men nog känns det spännande. Riktigt spännande. Men nog borde man om man nu ändå ska va där i ett par omgångar ta ledigt veckorna där emellan och resa runt lite. Undrar om man kan få till det? :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0