Underbar dag

Dagen idag har varit mycket trevlig! I förmiddags började det med att jag fick följa med mamma till en affär här i byn och var smakråd när hon skulle hitta sig lite nya kläder. Hon och pappa ska ju också åka en tur till Singapore nu när jag ska vara där nere, så lite nya sommarkläder är ju aldrig fel. Det hela slutade med att hon köpte sig två klänningar och att jag köpte en tunika till henne. :)

Sedan var jag hemma och kollade runt i min resväska en stund och provade kläder och sånt så att jag kan packa ordentligt. Och nu på eftermiddagen/kvällen åkte jag med Anna till Åmål för en föreläsning med Åsa Sandell.
Åsa verkar vara en riktigt trevlig person och det var mycket intressant att få höra om hennes tid med boxningen. Hur hon började med det, att hon var såpass gammal när hon började och hur/varför hon började med proffsboxning. Jag blev riktigt sugen på att träna när jag satt där och lyssnade iaf, fick också reda på när de har sin boxningsträning i Åmål, så i vår när jag är hemma i sverige igen så hoppas jag kunna ta mig iväg dit och se hur det går till.


Jag köpte hennes bok också! Får väl se om den kanske hamnar i resväskan... :)

Fick höra att jag var bra som boxledare, det är alltid mycket trevligt att få höra. Ibland kan det vara så svårt att veta om man verkligen gör saker och ting på ett bra sätt, speciellt när man gör det för andra och man vill att de ska uppskatta och tycka om det. Det är guld värt att någon säger sånt till en nu och då. Tack Anna!

Nu är det tv, pomelo och lite vin som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0