Glasögonorm!

Yes, glasögonbågar bestämda och beställda. Vilka det blev kommer avslöjas på bild när jag fått dem! Fick dessutom ett par solglasögon för en relativt billig penning. Hoppas verkligen att de kommer före jul. Jag är som sagt måttligt road av den där huvudvärken som kommer nu och då. Ska bli lite spännande att gå runt med glasögon på sig också!!!

Sedan är en resa beställd till Teneriffa den 15:e till 22:a mars!

Den hemmagjorda glöggen ska tappas upp idag. Synd att jag inte kan bjuda er mina vänner på glöggkalas ikväll bara. Eller? Om ni är sugna är det bara att komma och knacka på. Tror bestämt att jag även har några hemmagjorda pepparkakor kvar.

Fick precis en flaska med skumpa av en försäljare som var här också, så då måste ju även nyår va räddat.  ;-)

Puss och kram på er alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0