Greatest fight on earth

Helgens julbord och vistelse i Strömstad var väldigt trevligt. Jag kan helt klart tänka mig att göra det igen. Väldigt mycket god mat och trevligt sällskap. Ruskigt god sushi hade de också på julbordet! Jag är glad att jag inte åkte dit själv utan hade min ”respektive” med mig. Det liksom förväntades att man var två. Gillar inte sånt.

Den här huvudvärken tar kål på mig. Den gör mig ledsen och nedstämd. Jag hoppas verkligen att det beror på att jag behöver glasögon och inget annat.
Vapnet får bli dagens artist och dagens låt blir ”kalla mig”.

” Så simpel som jag är
Kan jag inte förstå
Hur jag ska bära mig åt
För allt blir fel
Och hur du ser på mig
Stämmer ganska bra
Med hur jag ser på mig

Så kalla mig CP
Kalla mig bög
Det kanske är fel
Men en bra metafor
För den jag är
Det jag är”

Jag måste få någon slags ordning hemma nu, jag blir tokig annars. Jag har aldrig tid till det. Jag måste sluta lyssna på andra, inte fråga bara göra.

INTE FRÅGA. BARA GÖRA.

Jag behöver mer tid, så mycket mer tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0