Ett ljus i mörkret

Blev löjligt glad av att bli hembjuden av tjejen som tagit över min förra lägenhet. Hon kan va en blivande vän, jag hoppas det. När hon var och kollade på lägenheten insåg hon iaf på en gång att vi hade ganska mycket samma smak inredningsmässigt. Så vi snackade en hel del om gamla grejer och auktioner och sånt. Idag sprang jag på henne på konsum, eller det var snarare hon som såg mig först. Det är en mycket trevlig tjej, hoppas bara att hon inte är allt för intensiv sas.

Ikväll ska jag gå på ljus och ljud show, vet eg inte alls vad det är, men helt tokigt kan det väl inte vara.

Och nu ska jag städa, vill desperat få någon slags ordning här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0