Snart slut på jobbandet för idag...

Är seg i huvudet och trött, men det hoppas jag man får va när det bara är en timma kvar att jobba? Efter jobbet ska jag åka och köpa mig en stilig ljuslykta för en massa pengar, den är stor och ser ut som en gammaldags gatlykta typ. Mycket tjusig. Sedan kanske det blir en tur till caféet i byn.

Ingen träning idag alltså, måste dock försöka komma ihåg att boka mig på cykel och pump imorgon.

Har fått en ny arbetskamrat på kontoret idag också, han verkar trevlig. Hoppas han kan liva upp lite här.

Vi blev föresten erbjudna att via jobbet få vaccinera oss mot influensan gratis också, fast jag tror jag skippar det. Man får väl ändå tro att man är hyfsat ung och frisk och orkar med lite sjukdom om så blir fallet, eller? Känns inte helt vettigt att trycka i sig en massa konstigheter för att motverka något man inte eg vet om man kommer drabbas av.

Tja, så mycket mer vettigt har jag inte att skriva just nu, men det blir några rader mer än förra gången iaf. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0