Tapetklister under mina skor

Påsken försvann utan att jag han känna av den. På fredagen var det fullt upp med att greja i trädgården och på kvällen blev det grillning med Sören och Kenneth. En väldigt trevlig kväll, men det blev läggdax på tok för sent. På lördagen va killarna bakis och reagerade knappt när jag ställde fram frukosten, hade bakat scones och allt. Nåja, sedan va det iaf dags att baka lite till, skulle göra örtsnurror till släktkalaset på eftermiddagen. Det gick riktigt bra, men hela förmiddagen/dagen försvann väldigt fort. Släktkalaset var också väldigt trevligt, som det brukar va faktiskt. Mot slutet av kvällen konstaterades det att föräldrarnas ena katt som varit gravid inte längre va det, så jag gav mig ut på kattjakt. Inte helt förvånande så fann jag 4 st kattungar på vinden. Dessa hämtades in efter att alla gäster hade åkt, jag fick kravla runt i gullfiber för att komma åt dem.
Söndagen var oerhört seg, det va då jag hade tid att släppa fram tröttheten. Dagen gick inte i värst många knop, gjorde i stort sett ingenting. Kände mig snörvlig och nös en massa och hade kliande ögon. Kände mig likadan dagen efter pluss en överjävlig huvudvärk som inte ville försvinna. Det hände dock lite mer denna dag. Blev av med en del grejer som min kusin haft i huset, kom iväg till Kråkviken och bytte till sommardäck, samt skjutsade pappa till Årjäng för att hämta bilen som lillebror lånat.

Har fullt upp med att välja tapeter! Några av de jag sitter och grubblar över är följande:

Denna från Midbec, kollektion Veneto.


Denna från Boråstapeter, kollektion Hanna.



Fast idag efter att ha surfat lite hittade jag några till som jag vill ta med hem och kolla på ett tag, nämligen dessa fyra;




Två från Midbec, kollektion Arkona.


Och två från Mimou, kollektion fall/winter 2008.


Det finns på tok för många fina tapeter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0