På jobbfronten

Ja, det var en lång stund sedan jag skrev nått här. Tyvärr.

…jag behöver skriva av mig lite, jag är glad. Vår nya VD har sagt till min närmsta chef att han måste låta mig vara med mer och utnyttja min potential mer (något som jag också påpekat för honom flera gånger, han tar på sig alldeles för mycket själv). Yes, äntligen! Ju mer man har kommit in i jobbet, ju mer har man ju känt att man inte får reda på saker, man hamnar utanför. Visst känns det lite skrämmande att få ta del av de där andra jobben, mer uträkningar och sånt som kan gå väldigt fel, men man får ju se det som en utmaning. Jag behöver utvecklas! Jag måste lära mig att bli tuffare också, för att inte tala om att låta tuffare.
Så skönt. Ser fram mot ett mer inspirerande jobb framöver. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0