Bio Quiet


Idag har jag kört min nya kompostkvarn en stund till. Det tar sin tid, men det gör helt klart alla kvistar och bråte mer lätthanterliga. Tror att det var ett bra köp.

Jag har även varit och kollat på tapeter igen ...får väl se vart det leder...

Tog ledigt från pojkvännen idag. Vi har i stort sett bott ihop sedan vi träffades, men nu kände jag att jag behövde ha en dag för mig själv och inte behöva tänka på någon annan än migsjälv. Om nu all huvudvärk jag haft beror på stress, så tror jag att jag behöver dethär. Fast inte bara pga huvudvärken såklart, jag verkar ha ett större behov än många andra av att få vara själv ibland helt enkelt.

Sitter och funderar över om jag orkar ta mig ut och jogga en tur... Ja, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0