Ny familjemedlem på gång

Jag antar att jag bestämt mig. Ska få en av föräldrarnas kattungar. En liten röd tjockis. :)

 

På julafton tar jag med honom hem till mig. Funderar för fullt över vad jag ska döpa honom till. Mamma kallar honom för Tiger just nu, men jag vet inte ja… Dessutom säger man ju att det ska finnas ”S” med i kattnamn. Svårt, men några namn att fundera över är Sixten, Stanley, Sylvester, Charles, Charlie, Teddy, Truls. Ja, jag vet, det är inte ”S” med i dem alla, men man får väl fundera lite fritt ändå…

 

Ska leta upp en gammal resväska som jag ska bädda i åt katten, den ska få ligga på kökssoffan. :)

 

 

Åh, han är så söt! Får inte nog av att kolla på bilderna av honom. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0