jahapp

Dålig dag. Folk på jobbet är griniga och jag lika så. Jag är inte så lätt att ha att göra med när jag är trött, blir allmänt jobbig då. Jobbig mot mig själv också. Undrar om jag kanske under alla mina jobbiga år bara var trött egentligen? Så trött att jag inte orkade med mig själv helt enkelt? Hm, har aldrig sett på det så förr. Nåja, kanske inte.

 

Lite Combichrist och Soilwork i hörlurarna ska nog göra susen mot det dåliga humöret, lite lagom med hjärntvätt liksom.

 

I helgen kanske vi ska måla receptionsdisken på gymmet, både hoppas och inte hoppas att det blir av. Skulle va skönt att bara få slappa hela helgen, men det skulle va skönt att ha en nymålad disk också. Det behövs.

 

Får se hur det blir med träning i em. Är som sagt väldigt trött, både i huvudet och kroppen, ändå vilade jag från träningen igår. Fast man brukar ju oftast må bättre efter lite träning. Ska ge mina ben en rejäl omgång iaf, sen om det blir idag eller imorgon spelar väl inte så stor roll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0