Raketbränsle i kaffet eller?

Sitter här med lite frukost efter morgonpromenad och dusch. Känns riktigt skönt, och vilken fart jag hade! Gick den långa rundan, en dryg mil, och kunde hålla tempot uppe nästan hela tiden. Det har varit en underbart vacker morgon hittills också, men lite kall. Mina lår var knallröda och kliade som tusan när jag kom hem, likadant varje gång jag är ute när det är kallt. Är lite alergisk mot kyla.

Önskar att jag hade tid både för paddling och en tur till gymmet idag, men det blir det nog inget med. Har lovat föräldrarna att jag ska komma hem till dem och hjälpa till att städa på gården, sånt brukar ta tid. Fast jag ska packa väska med grejer för allt så att det är lätt att ta sig ut på nått av det om jag ändå råkar få en stund över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0