Starkt

Ja, jag går runt och funderar över det här med träningen. Ska man satsa? Orkar jag? Isf måste jag se till att inte köra mig själv i botten. Känna efter ordentligt när jag behöver vila och lära mig att säga nej till saker. Gärna bli mer effektiv också. Är detta möjligt? Är det värt det?

 

Är annars väldigt trött idag. Hade gärna gått hem och lagt mig på en gång.

 

Hade box igår, fick höra att jag var någons favoritledare. Mycket trevligt. :)

 

Mycket ”uppbackning” från gym-folk annars det sista. Fick en fråga om vad jag gjort innan jag började gymma, jag förstod inte riktigt vad han menade först, men sa väl som det var att jag bara tränat i gruppträning innan, mest body pump, body combat och så box då. Det kom iaf fram att anledningen till frågan berodde på att han tyckte jag var stark. Jag satt då och gjorde koncentrationscurls med en 12kilos hantel. Alltid roligt att höra. Jag har liksom inte kunnat jämföra mig med andra på gymmet tycker jag. Jag är ju tjej tex, det är inte värst många tjejer som lyfter skrot hos oss. Sen har jag ju tränat tillsammans med en kille som är ruskigt stark, så om man jämför sig med honom är man ju väldigt svag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0