Svår

Det ser illa ut, blir nog ingen promenad denna morgon. Inte roligt att gå ut när det regnar ju. Satsar på ett pulspass ikväll och därefter köra lite ben på gymmet.

 

Är på ganska jobbigt humör idag ...ja, igår eftermiddag också egentligen. Ganska nära till tårar hela tiden, men jag har egentligen inget att va ledsen över.

 

Nåja, har ju varit sugen på att skaffa katt hur länge som helst, men jag vet inte... En katt behöver sällskap, och jag är inte hemma så mycket. Men jag saknar ett husdjur enormt mycket. Sen är det detdär med vilken slags katt man ska ha. Ska det va en utekatt? Isf kan jag ta en kattunge efter föräldrarnas katt. Men ska det va en innekatt så tycker jag att det är elakt att ta en av dem som kommer va vana med att få gå ute, och då är en ras-katt alternativet. Isf ska det va en Bengal eller en Cornish Rex. Sitter just nu och kollar på blocket och har såklart hittat en helt underbar liten Cornish Rex kattunge. Åh, jag vill så gärna.

 

Har inte riktigt nån ro i kroppen. Vi har lagt oss tidigt både igår och i förrgår, men jag känner mig inte utvilad ändå. Behöver stressa ner, kanske blir det lättare nästa helg efter att vi haft kund-FAT av robotcellerna på jobbet. Fast åas så vet man inte hur mycket jobb vi har att göra när detta projekt är över, så lite orolig över sitt jobb är man väl också. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0