Promenerar åt rätt håll

Känns som om livet/humöret är på rätt köl igen. Har varit ganska nedstämd i några veckor, gymmet har jag inte ens tagit mig iväg till, mer än just för de box-pass som jag själv leder då. Idag kom jag äntligen iväg till gymet och även om det redan kändes ovant (!?), så gick det bra. Visst jag kände mig väl inte precis tokstark och jättemotiverad, men det kändes bra. Skönt.

 

Jag fick hem mina nya glasögon idag. Har provat ut och beställt dem på nätet, det gick väldigt smidigt. Tror jag kan va rätt så nöjd med det också. Ville ha ett par som skiljde sig ganska mycket från mina nuvarande, så att jag fick nått vettigt att byta med. Självklart var jag ju inte ute efter den mest diskreta typen eftersom jag bara ser ut som en skolfröken i sånna, utan det fick va nått som stack ut en aning. Ett par rejäla glas mao. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0