Styra upp tillvaron

Ja, ordning och reda var det. Det har svullats så mycket över jul, så nu måste jag ta tag i saker och ting och styra upp dem. Var ju grymt förkyld över jul, men det har som tur är gått över och jag har kunnat börja träna igen. Har varit ute och gått de senaste tre förmiddagarna också, idag blev det tyvärr inget, tyckte att 19 minusgrader blev lite väl kallt att promenera i. Nog för att det va kallt de anda dagarna också, men då som minst 15 minus. Det bildades frost i mina ögonfransar då, fick tagit en bild på det också, visst är jag fin!? :)

 

 

Det är dax att städa här hemma, så det är vad jag ska göra resten av dagen, typ. Det kommer över en bunt med tjejer på lördag på lite ost och vin. Tror det blir mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0